zaterdag 13 augustus 2022

Gebruikt u medicijnen?

"Nee."
Dit is wat ik altijd antwoordde wanneer er werd gevraagd:
"Gebruikt u medicijnen?"
Maar sinds een paar dagen antwoord ik op die vraag:
"Ja."
Ik mag daardoor niet in de zon.
M. laat weten vanuit de Stad der Dromen: "Je hoeft niet voor elke zonnestraal op de vlucht te slaan."
M. mag ook niet in de zon.
Ik heb een pet gekregen die me goed staat (zegt iedereen).
Een pet is iets nieuws op m'n hoofd.
Het is net zo'n pet als veel jonge tennisspelers dragen. Maar zij dragen hun pet verkeerd om, met de klep in de nek.
Zolang een tennisspeler de klep in de nek draagt, kan hij geen groot kampioen worden.
Verdorie, wat is het toch moeilijk om niet af te dwalen
Het is zo'n luxe om af te dwalen.
Ik ken geen grotere vrijheid.
Ik vermoed dat het iets dwangmatigs is.
Misschien geldt dat wel voor al het verlangen naar vrijheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten