dinsdag 16 augustus 2022

's Nachts droomde ik van haar

De dichteres sprak ook over UFO's
Ik zag zondag de dichteres Lieke Marsman. Ik had haar nog niet eerder gezien (niet in het echt en niet op de televisie). Zij is een dichteres met mooie benen. Ik kon het niet laten af en toe onder de tafel te kijken naar die mooie benen op hoge hakken.
Lieke Marsman hecht aan het leven. Zij heeft haar arm eraf laten halen om te leven. Later op de avond zei ze: "Ik zou ook mijn benen eraf laten halen als ik daardoor kon leven."
Ik schrok (zulke mooie benen).
Ik vroeg aan mezelf: "Zou ik mijn arm en mijn benen eraf laten halen om te leven?" En toen mijn antwoord nee was, vroeg ik aan mezelf: "Hecht ik soms minder aan het leven dan Lieke Marsman?"
's Nachts droomde ik van haar (zij die mogelijk meer aan het leven hecht dan ik). Wij speelden tennis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten