zaterdag 7 mei 2022

Over het belang van nette kleren

M'n bruine leren schoenen
In verband met die kleine ingreep van twee jaar geleden moet ik twee keer per jaar naar de dokter, om te laten controleren of alles in orde is.
Ik doe dan m'n zeer nette kleren aan:
m'n bruine leren schoenen;
m'n donkerblauwe sokken;
m'n lichtbruine linnen broek
   (waarover al zoveel te doen is
   geweest);
een nieuw wit T-shirt met een
   V-hals;
m'n witte linnen overhemd
   (gestreken).
Ook scheer ik me zorgvuldig, zo nodig niet alleen m'n "driedaagse baard" maar ook m'n hoofdhaar.
En ik neem een nieuw mondkapje mee, nog in het cellofaan.
Zo gekleed en verzorgd ben ik goed gedefinieerd, en daardoor onkwetsbaar en onsterfelijk.
Dit is het belang van nette kleren (en van goede definities).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten