woensdag 4 mei 2022

Zigeuners en hockey, hockey en zigeuners

Botic kijkt om in Madrid

Gisteren zag ik Botic van de Zandschulp spelen, de tennisser. Hij speelde tegen de Spanjaard Pablo Careño Busta en hij won. Het was in Madrid.
Niet eerder zag ik een Nederlandse tennisser zo goed spelen als Botic van de Zandschulp. Zijn naam is niet makkelijk uit te spreken.
Hij speelt in kleding waar een wiel op staat. Op zijn petje, op zijn T-shirt en op zijn broek staat het wiel. Ik denk tenminste dat het een wiel is. Of is het een bloem?
Wiel of bloem?
Bloem of wiel?
Het is het logo van het hockeykledingmerk The Indian Maharadja. Waarom speelt de tennisser in hockeykleding?¹
Ik heb meteen een T-shirt en een broek van The Indian Maharadja besteld. D
egenen met wie ik tennis zullen jaloers zijn. Wat geeft het dat het hockeykleding is!
Dat wiel of die bloem staat trouwens ook op de vlag van India en op de vlag van de zigeuners.
Zigeuners en hockey.
Hockey en zigeuners.

¹ Stanislas Wawrinka speelde z'n beste wedstrijden in z'n pyjama.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten