woensdag 12 april 2023

We gingen tennissen

Egyptische plevier (krokodillentandarts)
1.
A. en ik stonden op de pont naar de overkant van het IJ. We waren op weg naar de tennisbaan. Zijn mobiele telefoon ging.
"Hallo," zei hij.
Het was een tijdje stil aan de andere kant van de lijn. Toen klonk het zachtjes:
"... C'est... Michel... Houellebecq."

2.
Het was makkelijker geweest als er aan elke arm twee handen hadden gezeten.

3.
Ik was bij de tandarts. Ik lag op de stoel met mijn mond wijd open. Een jonge vrouw maakte heel precies mijn tanden schoon zoals een vogeltje de tanden van een krokodil. Toen ze klaar was zei ze: "Ik zal voor u bidden." Dat ging niet over m'n tanden. Dat ging over iets anders.

4. (Bijwerkingen van internet (1))
Op tv was te zien hoe jonge Nederlandse kinderen les kregen in buiten spelen van een coach leren buitenspelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten