woensdag 26 augustus 2015

Sommige mensen weten van geen ophouden

Boorkop van een pneumatische boor
Een buurman is aan het boren. Om de vijf minuten boort hij een paar seconden in het beton. Hij boort al uren lang. Het maakt een grote herrie.
Hij doet het met een gewone huis-, tuin- en keukenboor
dat kan ik horen terwijl hij het met een pneumatische boor zou moeten doen.
Sommige mensen weten van geen ophouden.
Wat een noodlottige combinatie vormen toch onwetendheid en volharding!
Ik zou hem graag mijn pneumatische boor ter beschikking stellen, maar die heb ik eerder aan een andere buurman uitgeleend en die heeft hem kapot gemaakt.

Er zou een Idiotensicherung moeten komen op boormachines, waardoor ze zichzelf automatisch uitschakelen bij gebruik door onwetenden. Een belangrijke reden waarom ik P. graag mag, is dat hij weet om te gaan met de weerbarstige materie.

1 opmerking:

  1. Zou wel een goede tekst zijn voor op de boordoos: 'Geschikt voor steen, beton en weerbarstige materie.'

    BeantwoordenVerwijderen