zaterdag 5 oktober 2013

Over films

Ralph Fiennes, de acteur
die Voldemort speelt

1.
M. (12) droomde van Voldemort, de duisterling uit Harry Potter. Ze raakte hem aan in haar droom. Hij voelde aan als chips: "Ik had van die kruimels aan mijn vingers als bij chips."


2.

Ik zag op tv een film getiteld Hemel. Een mooie jonge vrouw ging almaar uit de kleren. 

Ik zei tegen M. (41), die naast me zat: "Wat erg voor de ouders van die vrouw."

Het lijkt me een zinnig criterium bij het beoordelen van Nederlandse films: is het erg voor de ouders of niet?

4 opmerkingen:

  1. Waarom alleen bij (Nederlandse) films, waarom niet bij alles? En geldt dit ouder-criterium alleen voor verrichtingen door dochters, of ook voor verrichtingen door zonen? (Lijkt een variant van eerwraak, het ten schande maken van de familie).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Film en toneel zijn in het beste geval een verkleedpartij. In het slechtste geval een ontkleedpartij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi pap, heb je stukje gelezen!! echt cool

    xxx je dochter van 12

    BeantwoordenVerwijderen