maandag 20 oktober 2014

Ze beschuldigen elkaar allemaal van moord

Vulkanische kliffen op Lanzarote
Ik had hoofdpijn.
Ik dacht dat mijn laatste uur geslagen had.

Waardoor kwam het?
Een verkeerde zithouding bij het werken en het niksdoen?
Een verkeerde slaaphouding?
Ik kocht paracetamol en ibuprofen bij Albert Heijn.
Die hielpen zelfs niet bij inname van onverantwoorde hoeveelheden.

Ten einde raad ging ik naar de dokter. Ja, want ik ga pas naar een dokter als ik ten einde raad ben.
Dokters zijn outsiders, vergeet dat nooit. Bovendien beweren dokters allemaal wat anders en beschuldigen ze elkaar allemaal van moord
(om met Michel Eyquem de Montaigne te spreken).
Mijn eigen dokter was er niet, die lag te zonnen op Lanzarote. Ik moest het doen met een vervanger.
Sinds de opkomst van de pc zijn dokters typistes geworden. Je komt binnen, vertelt wat er scheelt, en de dokter typt het in de pc. Je mag je jas aanhouden.

1 opmerking: