woensdag 8 oktober 2014

Waar ligt de rijst?

Vandaag ging onze supermarkt Albert Heijn weer open.
Hij was twee weken dicht vanwege een grote verbouwing.
In die twee weken deed ik de boodschappen bij de C1000.
Ik wist daar niet goed de weg, ik moest alles vragen.
Waar ligt de rijst?
Waar ligt de vis?
Waar ligt de chocola?
Het personeel wees mij geduldig de weg.

Er was een drumband bij de opening van de verbouwde Albert Heijn. Er waren Braziliaanse danseressen die mooi dansten in hun blootje.
De schappen van de vernieuwde Albert Heijn zijn hoger, de paden smaller, het licht onbarmhartiger.
Ik doe er nu weer boodschappen zoals altijd.
Ik weet daar de weg.


Op de foto: de vernieuwde Albert Heijn. Ongeveer in het midden, omgekeerd in de rij: ik, zwaaiend naar M. (13) en Z. (10) (foto PdW).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten