donderdag 15 april 2021

De geest van de tijd is woede

Het logo van mijn uitgeverij

Ik wil een uitgeverij oprichten die pamfletten, schotschriften en manifesten uitgeeft.
Mijn
uitgeverij zal een archief van woede aanleggen, het Archive de la Colère.
Hiermee vangt mijn uitgeverij de geest van de tijd (
de geest van de tijd is woede).
Mijn uitgeverij zal
de planetaire woede gaan oogsten zoals windmolens de wind en zonnecellen het licht.
Seneca de Jongere heeft mooi over woede geschreven in zijn werk De ira ("Over de woede"). Mijn uitgeverij
zal dit werk opnieuw laten vertalen en uitgeven.
Ook gaat
mijn uitgeverij een woedefestival organiseren (Woedstock), waarin de geest van de tijd mag waaien. Op het festival zullen vele bands spelen, waaronder enkele die zeer woedend zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten