dinsdag 4 mei 2021

Philip Roth was iemand die zeer veel masturbeerde

Gisteren las ik in de krant van zaterdag een artikel over de schrijver Philip Roth. Hij was iemand die zeer veel masturbeerde, begrijp ik uit het artikel.
Er is een biografie verschenen over hem. Philip Roth was een vriend van zijn biograaf, aldus het artikel, en hij heeft hem veel informatie over het masturberen gegeven (ze hebben er veel over gepraat). Ik dacht, ik ga de biografie kopen, maar aan het einde van het artikel stond dat de uitgever het boek uit de handel heeft genomen omdat de biograaf is beschuldigd van verkrachting. Wie heeft de biograaf verkracht, vroeg ik me af? Philip Roth?
De schrijfster van het artikel noemt Philip Roth een van de drie grootste schrijvers van Amerika. Nou ja, in elk geval was hij een groot masturbator, en dat is toch ook al iets moois.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten