zaterdag 13 november 2010

Ze vond het er niet pluis

Christelijk werkje in de kathedraal van Laon
Mijn volgende boek speelt zich af in de nabijheid van de stad Laon in Noord-Frankrijk. Ik ben er nog nooit geweest, mogelijk ga ik Laon een bezoekje brengen.
Er is daar een kathedraal. Ik ben nooit een liefhebber van kathedralen geweest.
Vier maanden geleden was ik met M. (9) in een kathedraal. Ze vond het er niet pluis.
Morgen ga ik het boek Windstilte van de ziel kopen. Het is geschreven door Joke Hermsen.
Mogelijk is het een goed boek. Het is op het Zuid-Franse platteland geschreven. Het telt tachtig pagina's. Ik hou ervan als een boek niet dik is.

2 opmerkingen:

  1. Zeg, hoe zit dat met die vaste boekenprijs? Overtreedt Joke Hermsen hier nuiet de boekenwet? Of is ze juist om de vasteboekenprijs te omzeilen naar het Franse platteland verhuisd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat zou je eens moeten informeren, de vaste boekenprijs vervalt na een jaar, weet ik, maar volgens mij is het nog geen jaar uit. Afgeprijsd van 4.95 naar 2.50, geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen