zondag 20 juli 2014

Get the fuck out of here

Op aanraden van A., de vriendin van P. (wiens fucking huis ik aan het opknappen ben), keek ik vanavond naar The Wolf of fucking Wallstreet, een fucking schitterende film van mijn favoriete regisseur Martin fucking Scorsese, met in de hoofdrol fucking Leonardo Di Caprio.
Fuck, wat een sterke film zeg, veel beter nog dan Wall fucking Street met Michael fucking Douglas in de rol van fucking Gordon Gekko.
The fucking Wolf of
Wall Street is gebaseerd op de biografie van Jordan fucking Belfort, een fucking handelaar in fucking penny stocks.
Fuck man, ik zat de volle honderdzeventig minuten aan de fucking buis gekluisterd. Op het fucking puntje van m'n fucking stoel man!
En weet je wat ik dacht, terwijl ik naar die fucking film zat te kijken? Ik dacht: fuck, in mij zit ook een goeie verkoper verborgen! Ik hoef 'm alleen maar de fucking vrijheid te geven!
Overigens heb ik gehoord dat Leonardo DiCaprio geestelijke problemen heeft. Hij schijnt de fucking roem niet aan te kunnen. Het is 'm naar z'n fucking hoofd gestegen.
Fuck.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten