donderdag 9 december 2010

Over de bokser Mike Tyson

Links Mike Tyson, rechts Evander Holyfield
1.
Mike Tyson over plannen maken:

"Alle mensen hebben een plan, tot ze op hun bek geslagen worden."

2.
Mike Tyson over de liefde:

"Iedereen met een greintje verstand weet dat als ik mijn vrouw zou slaan, ik haar dood zou slaan. Het zijn allemaal leugens, ik heb haar nooit met een vinger aangeraakt."

3.
Mike Tyson over mensen:

"Ik hou ervan mensen te slaan."

4.
Mike Tyson over lichamelijke verzorging:

"Ik ga een bad nemen in z'n bloed."

5.
Mike Tyson over conflictbeheersing:

"Ik probeer zijn neusbeen in zijn hersenen te slaan."
"Ik wil zijn maag eruit rukken en zijn kinderen opvreten."
"Als ik met iemand vecht wil ik zijn wil breken. Ik wil hem zijn mannelijkheid afnemen. Ik wil zijn hart eruit rukken en het hem laten zien."

6.
Mike Tyson over zichzelf:

"Mijn grootste zwakte is mijn gevoeligheid."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten