dinsdag 13 april 2010

Ik heb er een hekel aan iets te zoeken wat kwijt is

Ik zocht een brief van de bank uit oktober vorig jaar.
Ik heb er een hekel aan iets te zoeken dat kwijt is.
Na een dag archeologisch onderzoek vond ik de brief.
Hij lag bij de ingang van een grot op de noordelijke flank van een half versteende berg papieren met een besneeuwde top.

Dit bergmassief, met een aantal indrukwekkend oprijzende reuzen, werd in een ver verleden gevormd door hevige botsingen administratiebevingen tussen papieren subcontinenten.
M. (37) noemt dit bergmassief: onze administratie.

Uit de serie Administratie

2 opmerkingen:

  1. Mag ik de filmrechten? Klinkt als een geweldig avontuur...

    (en begrijp ik hieruit dat jij voortaan zelf de administratie en financiën gaat doen? Mag ik daarvan dan ook de filmrechten?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zoek nog een gevoelige seismograaf om de samenstelling van de diverse aardlagen te kunnen bestuderen en bevingen te kunnen voorspellen.

    BeantwoordenVerwijderen